رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توجه به منظرشهرمهمترین برنامه شورای اسلامی شهرارومیه است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ عبدالرحمن نقشین رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه در هفتمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه موضوع پیگیری و رسیدگی به منظر شهری راازمهمترین برنامه های شورای اسلامی شهرارومیه عنوان کردوگفت: هدف اصلی کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهری و شهرداری است و در این راستا نیز با تمام توان در راستای احقاق حق و حقوق شهروندان اقدام خواهد کرد.
وی افزود: امروز بحث توجه به زیباسازی شهر ارومیه و توسعه فضای سبز یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری است و توجه به این موضوع در کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه پیگیری می شود

نقشین با اشاره به خواسته ها و انتظارات شهروندان از شورای اسلامی شهر ارومیه اذعان داشت: امروز خادمان مردم در شورای اسلامی شهر ارومیه در جهت ایجاد رفاه شهروندی و نیز پیگیری مسائل و مشکلات شهری تلاش می کنند و امید می رود با همدلی و اتحاد بین مسئولان شاهد شهری زیبا و توسعه یافته باشیم.
وی در ادامه اذعان داشت:مشارکت های مردمی یکی از مهمترین اقدامات مهم و موثر است که مردم در کنار مدیریت شهری در راستای رسیدن به سیاست های کلی نقش بسزایی خواهند داشت.
نقشین در ادامه سخنانش با اشاره به مصوبات کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه افزود:مصوبات مهم و موثر در کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه ابلاغ شده است اما متاسفانه از سوی بعضی از نهادهای شهرداری ارومیه اجرایی نشده است لذا باید در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان باید هرچه سریعتر اجرایی شود.

مصوبات پیشنهادی کمیسیون بشرح ذیل جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع گردید؛

در خصوص ساماندهی تابلوهای معرفی صنوف مختلف شهرداری ارومیه تا زمان ارائه لایحه عوارض تمامی پیشنهادات خود را به شورای اسلامی شهر ارجاع نمایند.

اعضای کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن بازدید میدانی از فعالیتهای معاونت معماری و شهرسازی و سازمان فرهنگی ورزشی از نزدیک در جریان روند اجرای مصوبات قرارگیرند.
شهرداری ارومیه شاخص های لازم را جهت ارزیابی میزان و کیفیت فعالیت تمامی سازمان ها ، مناطق ، واحدهای تابعه و همچنین مدیران بخشهای مختلف مجموعه مدیریت شهری را جهت بررسی و استحضار اعضای شورای اسلامی شهر به کمیسیون نظارت و پیگیری ارسال نماید.

انتهای پیام/م

 اهمیت به سیمای شهر اولویت  مهم شورای اسلامی شهرارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.