عطر ۵۰ هزار گل لاله در گوللر باغی پیچیده است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهردار ارومیه گفت: بیش از ۵۰ هزار گل لاله در رنگ‌های متنوع درفضای گوللر باغی کاشته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛علي شايگان  با بيان اينكه تعداد 50 هزار گل لاله با هدف ایجاد محیطی دلپذیر در فصل بهار، به طور گسترده در اطراف گوللر باغي کاشته شده است،  تاکید کرد:  گل هاي  لاله كاشته شده جلوه بي نظيري  در فضاي اين ‏پارك  ايجاد كرده است.

وي ادامه داد:  همچنين تعداد 34 هزار و 300 بوته گل  از گل های مختلفی همچون شب بو ‏خیری، گل كلم زينتي، پريوش، داوودي، قرنفل، ميخك، لاله واژگون به همت سازمان ‏پارکها و فضای سبزاروميه در سطح گوللر باغي کاشته شده است‎.

شايگان خاطر نشان كرد:  پارک گوللر باغي به عنوان یکی از مهمترین نقاط گردشگری اروميه به شمار می رود که ضرورت ایجاد جلوه های منحصر به فرد جهت استفاده شهروندان و گردشگران از آن بسیار ضروری است.

 مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه با بیان این که عملیات کاشت گل‌ در بوستان‌ها، میادین و بلوارهای اصلی شهر همچنان در حال اجراست، بیان کرد: وجودگل‌های رنگارنگ، زیبایی و طراوت خاصی به سیمای شهر می‌بخشد.

وي از شهروندان  خواست برای حفظ زیبایی سیمای شهر در نگهداری این فضاها با این سازمان همکاری كنند.

 انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.