مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: امسال یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در استان در نظر گرفته شده است.

اختصاص 1200 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در کردستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛احمد رشیدی مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی کردستان دیروز در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که در سالن دولت استانداری کردستان برگزار شد، گفت: کارگروه اشتغال مهم‌ترین و با اهمیت‌ترین موضوع کشور و استان بوده و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

 وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته در این حوزه محدودیت اعتباری و بودجه‌ای داشتیم، افزود: امسال یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در استان کردستان در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به بیکاری جوانان تصریح کرد: نرخ بیکاری استان کردستان 13.7 دهم درصد بیان و این آمار بیشتر از میانگین کشوری اعلام شده است.

 وی با اشاره به سهم 26.6 درصدی اشتغال در حوزه کشاورزی گفت: جمعیت فعال در استان کردستان حدود یک میلیون و 300 هزار نفر است و 474 نفر شاغل هستند.

 رشیدی با اشاره به تدوین برنامه جامع اشتغال افزود: امسال کاهش 8 دهم درصدی نرخ بیکاری را شاهد بودیم و ایجاد 970 هزار فرصت شغلی در کشور برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ د م

کاهش 8 دهم درصدی نرخ بیکاری در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.