رئیس هیئت بسکتبال استان بوشهر گفت: استعدادهای بسکتبال استان بوشهر شناسایی و جذب می‌شوند.

استعدادهای بسکتبال استان بوشهر شناسایی و جذب می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،رضا رضا زاده صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان دانشگاه پیام نور استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در رشته بسکتبال دارای ظرفیت و استعداد‌های بالایی است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: امسال ما در لیگ ملی بسکتبال حضور داریم و به دنبال شناسایی وجذب استعداد‌های ورزشی در رشته بسکتبال هستیم و امیدواریم همکاری با دانشگاه پیام نور دراین زمینه مثمر ثمر باشد.

رئیس هیئت بسکتبال استان بوشهر خاطرنشان کرد: بسکتبال یک ورزش دانشگاهی است و ما آماده همکاری با دانشگاه پیام‌نور هستیم.

ورزش از اولویت‌های دانشگاه پیام نور است.

معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز گفت: دانشگاه پیام نور موضوع ورزش را یکی از مسایل مهم خود درسال‌های اخیر قرارداده است و با برگزاری مسابقات قهرمانی و پیگیری ورزش همگانی سعی در شناسایی و جذب استعداد‌های ورزشی و حضور مقتدرانه در میادین ورزشی داخل و خارج از کشور کرده است.

مهدی نامدارزادگان افزود: امیدواریم همکاری دانشگاه با هیئت‌های ورزشی به‌ویژه هیئت ورزشی بسکتبال موجب تعالی و رشد هرچه بیشتر ورزش در دانشگاه پیام نور استان بوشهر شود.

تنظیم تقویم عملیاتی ورزشی

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز با اشاره به حکمی که از سوی مدیریت تربیت دانشگاه پیام نور کشور برای رضا زاده صادر شده است گفت: انتظار ما این است که انجمن ورزشی بسکتبال بتواند تعاملی سازنده با سایر انجمن‌های ورزشی داشته باشد و در تهیه و تنظیم تقویم عملیاتی ورزشی دانشگاه مشارکت فعال داشته باشد.

سید عادل میری افزود: از دیگر انتظارات دانشگاه از انجمن ورزشی بسکتبال سیاست‌گذاری فنی و نظارت دقیق بر فرآیند رویداد‌های ورزشی رشته بسکتبال و همچنین برنامه‌ریزی برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز این رشته است.

طی حکمی از سوی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور رضا رضا زاده رئیس هیئت بسکتبال استان بوشهر به عنوان سرپرست انجمن ورزشی بسکتبال دانشگاه پیام نور استان بوشهر منصوب شد.

رضا زاده علاوه بر ریاست هیئت بسکتبال استان سابقه دبیری این هیئت را داشته است و داری مدرک درجه یک مربیگری بوده و همچنین مربی تیم ملی نوجوانان سه‌نفره در سال ۸۹ و کمک‌مربی تیم ملی نوجوانان در سال ۹۳ از تجارب وی بوده است.

انتهای پیام/ز

استعدادهای بسکتبال استان بوشهر شناسایی و جذب می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.