معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: دوره آموزشی ضمن خدمت روش تدریس و بازآموزی مبانی بسکتبال با حضور ۳۵۰ نفر معلمان و آموزگاران تربیت بدنی استان بوشهر برگزار شد.

دوره آموزشی روش تدریس و بازآموزی مبانی بسکتبال
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن قلندری ظهر سه‌شنبه در حاشیه این برنامه اظهار داشت: دوره آموزشی ضمن خدمت روش تدریس  و بازآموزی مبانی بسکتبال با حضور  ۳۵۰ نفر از معلمان و آموزگاران تربیت بدنی ۱۸ شهرستان و منطقه استان بوشهر به‌صورت قطبی برگزار شد.

وی افزود: از ابتدای سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ معاونت تربیت بدنی و سلامت با همکاری سرگروه های آموزشی و مسئولین انجمن های ورزشی استان، اقدام به برگزاری دوره‌ها وکارگاه‌های آموزشی مختلف و متنوع کرده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: از این جمله کارگاه‌ها و دوره‌ها می‌توان به برگزاری دوره ی آموزشی روش تدریس و بازآموزی بسکتبال با حضور ۳۵۰ نفری دبیران و آموزگاران تربیت بدنی استان اشاره کرد.

وی بیان کرد: برگزاری دوره های ضمن خدمت در راستای کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و به منظور ارتقای سطح علمی و عملی دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی است.

قلندری افزود: تدریس دوره ضمن خدمت روش تدریس  و بازآموزی مبانی بسکتبال  توسط مدرسان با تجربه استان و با همکاری هیئت بسکتبال استان، با کیفیت بالا برگزار و در پایان نیز گواهی ضمن خدمت دوره برای همکاران شرکت کننده صادر شد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.