وزیری گفت: بابت رضایت نامه قائدی ۲۰۰ میلیون از استقلال طلب داشتیم که ۱۰۰ میلیون آن را گرفته ایم و ۱۰۰ میلیون دیگر می‌خواهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان وزیری مدیر باشگاه ایران جوان بوشهر درباره قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: دوست داشتیم با تیم های بزرگ هم گروه شویم. خوش بختانه با استقلال هم گروه شدیم. سابقه بازی با تیم های بزرگ را داریم و خاطرات خوبی هم داریم. ترجیح می دادیم بازی در استان خودمان باشد تا هواداران و مردم از بازی لذت ببرند اما خوشحالیم و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب ارائه دهیم تا باعث افتخار استان باشیم.

او درباره مشکلات تیم ایران جوان بوشهر اظهار کرد: ما از ابتدای فصل مشکل داشتیم و تیممان در یک هفته آغاز به لیگ بسته شد. اما مشکلات داخلی مانع ما نخواهد شد. در لیگ دسته یک دو تیم قبلی را شکست دادیم .

وزیری درباره ای که آیا همانند تیم های دیگر ازجادوگران استفاده می کند یا نه تصریح کرد: نه ما از این چیزها نداریم و به سن ما هم نمی خورد. این صحبت ها برای قدیم هاست. گاهی چیزهای قدیمی مد می شود شاید به ما هم یاد دهند ما هم انجام دهیم.

مدیر باشگاه ایران جوان بوشهر درباره شکایت از استقلال به خاطر قائدی خاطر نشان کرد: نه چنین کاری نکردیم و هیچ وقت هم این کار را نخواهیم کرد. 200 میلیون تومان از استقلال می خواستیم که 100 میلیون را گرفتیم و امیدوارم باقی مانده آن را هم دریافت کنیم.

 انتهای پیام/

اظهارات وزیری درباره جام حذفی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار