نشست کمیته اخلاق درباره جادوگری در دیدار گل گهر و خونه به خونه فردا برگزار شود و با این مسئله برخورد می‌کنیم.

سعید فتاحی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی به شکل جدیدی برگزار شد. برخلاف دورهای قبلی که نام تیم ها را در گوی قرار داده و قرعه کشی می کردیم این بار تیم ها شماره گذاری شدند و سرمربیان آن ها قرعه کشی را انجام دادند.

او ادامه داد: بین چهار تیمی که از مرحله یک چهارم نهایی به مرحله بعدی صعود کنند هم قرعه کشی انجام می دهیم تا از این طریق دیدارهای مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

فتاحی درباره برخورد سازمان لیگ با جادوگری در دیدار گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل گفت: طبق گزارش های نماینده سازمان لیگ و کمیته اخلاق با این بحث برخورد و با متخلفان برخورد می شود. قرار است فردا(سه شنبه) نشست کمیته اخلاق درباره جادوگری در دیدار گل گهر و خونه به خونه برگزار شود. نماینده سازمان لیگ هم دراین نشست حاضر می شود و توضیحاتش را ارائه می کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اعتراض برخی مربیان لیگ برتری به تعطیلی این رقابت ها تصریح کرد: به این موضوع عادت کرده ایم اما از مدت ها قبل با توجه به برگزاری اردوها و دیدارهای دوستانه تیم ملی برنامه رقابت ها را مشخص کرده ایم. در همین تعطیلی اخیر هم قرار است رقابت های جام شهدا با حضور چهار تیم لیگ برتری برگزار شود. به هر حال همه باید کمک کنیم تا تیم ملی برای اولین بار به مرحله دوم جام جهانی صعود کند و درست نیست مربیان شکست تیمشان را گردن برنامه ریزی لیگ اندازند.

فتاحی درباره واگذاری بلیت فروشی مسابقات به باشگاه ها گفت: در جریان بحث های حقوقی این موضوع نیستم اما بلیت فروشی تمام رقابت ها حتی مسابقات لیگ دسته اول به باشگاه ها واگذار شد.

انتهای پیام/

بلیت فروشی همه مسابقات به باشگاه ها واگذار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار