استاندار آذربایجان غربی گفت: بر اساس قانون تا 20 آبان ماه، تمام نیروهای بازنشسته ای که بکار گرفته شده اند باید تسویه شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،محمد مهدی شهریاری در دیدار با مدیران و کارکنان ستادی استانداری با اشاره به آغاز کار خود بعنوان استاندار در آذربایجان غربی گفت: در این استان فضای کار و زمینه های پیشرفت بسیاری  وجود دارد؛ امیدواریم بتوانیم از پتانسیل های استان به بهترین شکل ممکن در جهت رشد و توسعه آن بهره بگیریم.

استاندار آذربایجان غربی در خصوص بکارگیری بازنشستگان گفت: بر اساس قانون تا 20 آبان ماه، تمام نیروهای بازنشسته ای که بکار گرفته شده اند باید تسویه شوند.

وی در رابطه با تغییرات مدیریتی اظهار کرد: در انتخاب مدیران با کسی عقد اخوت نبسته ام و بعد از شناخت کافی از نیروها ، قطعا تغییراتی در مدیران داده خواهد شد و این امری طبیعی است.

شهریاری با اشاره به وضعیت مشاوران اظهار داشت : از کلیه مشاوران محترم آقای سعادت به خاطر زحماتی که کشیده اند تشکر می کنم ولی بنده مشاوری ندارم و مشاوران فعلی مربوط به دوره آقای سعادت بودندو ان شاالله بنده بعدا با توجه به شناخت خود مشاورانی خواهم داشت .

استاندار آذربایجان غربی راجع به استفاده از بانوان در پست های مدیریتی نیز گفت: از بانوان و همچنین جوانان توانمند که صلاحیت کافی را دارند در پست های مدیریتی استان استفاده خواهم نمود.

انتهای پیام/ع

وعده استاندار جدید آذربایجان غربی : استفاده از بانوان و جوانان دارای صلاحیت در پست های مدیریتی استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.