فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: توقیف خودروهای حامل قاچاق در تنگستان ۹۸ درصد افزایش یافت.

توقیف خودروهای حامل قاچاق در تنگستان ۹۸ درصد افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سرهنگ جوشن سهرابی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی تنگستان در راستای اجرای طرح جمع آوری اتباع خارجی غیر مجاز در هفت ماه سال جاری تعداد ۴۳۱ نفر اتباع افاغنه را در دو بخش مرکزی و ساحلی این شهرستان جمع آوری و به اردوگاه مراقبتی استان انتقال دادند.

وی با بیان اینکه اغلب این افراد به صورت تیمی در بخش ساحلی و مرکزی سکونت داشتند گفت: برابر بررسی به عمل آمده همه دستگیر شدگان به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و فاقد مجوز اقامت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان بیان داشت: با توجه به حمل قاچاق توسط خودرو‌های شوتی و وقوع چندین فقره تصادف در محور‌های دلوار و اهرم و نارضایتی شهروندان در این زمینه، کنترل محور‌های مواصلاتی و توقیف خودرو‌های شوتی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با برقراری ایستگاه‌های بازرسی موقت و گشت زنی‌های هدفمند در محور‌های دلوار، اهرم و جاده‌های ساحلی در ۷ ماهه سال جاری تعداد ۳۵۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق (شوتی) را توقیف کردند گفت: این تعداد توقیف نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۸ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ سهرابی در پایان بر برخورد قاطع و قانونی با خودرو‌های شوتی تأکید و از همکاری شهروندان با پلیس در این خصوص تقدیر کرد.

انتهای پیام/ز

توقیف خودروهای حامل قاچاق در تنگستان ۹۸ درصد افزایش یافت

برچسب ها: قاچاق ، غیرقانونی ، شوتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.