رئیس پلیس شهرستان تنگستان با اشاره به ایجاد امنیت پایدار در این شهرستان گفت: کاهش ۵۰ درصدی وقوع جرایم خشن و امنیتی در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان از ارتقاء امنیت و افزایش احساس امنیت در تنگستان است.

۵۰ درصدی وقوع جرایم خشن در شهرستان تنگستان کاهش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اهرم تنگستان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های پلیس تنگستان است اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی تمام مناطق این شهرستان تحت رصد پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به کاهش 50 درصدی وقوع جرائم خشن در شهرستان تنگستان تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس در یگان‌های انتظامی در این شهرستان و مشارکت شهروندان تنگستانی خوشبختانه وقوع جرائم خشن و امنیتی در تیر ماه در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل کاهش 50درصدی داشته است.

رئیس پلیس تنگستان با اشاره به کاهش 18 درصدی وقوع جرائم سرقت در تنگستان افزود: برخورد قاطع با سوداگران مرگ در اولویت قرار دارد به‌گونه‌ای که دستگیری افراد توزیع کننده مواد مخدر در تنگستان در تیرماه امسال نسبت به سال گذشته 27درصد افزایش یافته است.

سهرابی با اشاره به توقیف وسائل نقلیه متخلف در محورهای تنگستان خاطرنشان کرد: در ماه گذشته توقیف وسایل نقلیه متخلف 38درصد افزایش یافته و دستگیری افراد تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی 77 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به جمع‌‌آوری اتباع بیگانه در این شهرستان گفت: در راستای مقابله با اتباع بیگانه غیرمجاز در ماه گذشته دستگیری و جمع‌آوری این افراد نسبت به ماه ماقبل آن رشد 100 درصدی داشته است.

رئیس پلیس تنگستان با تاکید بر برخورد با خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق در محورهای تنگستان خاطرنشان کرد: در تیرماه گذشته توقیف خودروهای شوتی رشد 96درصدی داشته و تلاش می‌شود با ادامه این روند و فراهم کردن زمینه مشارکت بیشتر مردم، گام‌های موثرتری برای افزایش خدمت به مردم تنگستان در هر دو بخش مرکزی و ساحل برداشته شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.