مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان از توزیع ۱۵۰ هزار بسته اهدایی خیران میان دانش‌آموزان نیازمند مقاطع ابتدایی و متوسطه استان خبر داد.

توزیع ۱۵۰ هزار بسته تحصیلی میان دانش‌آموزان نیازمند سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به‌ نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، داود صیاد، مدیر سازمان دانش‌آموزی  سیستان وبلوچستان بیان کرد: سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان را برعهده دارد که بر این اساس در زمینه آموزش‌های مهارتی و علمی برنامه‌های متعددی برای آن‌ها در طول سال طراحی و تنظیم شده است.

صیاد با اشاره به تشکیل مجمع خیران دانش آموز با هدف ساخت فضا‌های آموزشی و تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند، افزود: تاکنون ۱۵۰ هزار بسته فرهنگی آموزشی بین همه دانش‌آموزان نیازمند مناطق روستایی و محروم این استان توزیع شده است.

مدیر سازمان دانش‎آموزی استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: این بسته‌ها که با کمک خیران تهیه شده شامل کیف، لوازم‌التحریر، کفش و دیگر نیازمندی‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت است.

 کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ۳۲ هزار دانش آموز تحت حمایت دارد که امسال با کمک چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران این استان در جشن عاطفه‌ها بخشی از نیاز این دانش آموزان رفع شده است.

انتهای پیام/ع

توزیع لوازم التحریر بین دنش آموزان نیازمند استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار