مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام اعلام کرد : آبفای ایلام با 30 تانکر آب مورد نیاز مواکب منطقه زرباطیه تا بدره در کشور عراق را تامین می‌کند .

تامین آب مواکب زرباطیه عراق توسط آبفای ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ داراب بیرانوندی گفت : این شرکت با هدف کسب رضایتمندی زوار تمام امکانات خود را بکار گرفته و با برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که در سال گذشته و سال جاری به خصوص در اجرای زیرساخت‌های تامین و توزیع آب انجام گرفته باعث شده آب مورد نیاز زوار، تمامی موکب‌ها، سرویس‌های بهداشتی و سایر کاربری‌های موجود در مرز مهران تامین و زوار در منطقه مهران با کمبود آب شرب بهداشتی مواجه نشوند .

وی با بیان اینکه عملیات آبرسانی به زائرین عتبات عالیات بوسیله تانکرهای سیار در خاک عراق هم اجرا می‌شود اظهار کرد : با هماهنگی‌های انجام شده، تعداد 30 دستگاه تانکر سیار، آب مورد نیاز مواکب منطقه زرباطیه تا بدره در کشور عراق را تامین می‌کند .

بیرانوندی با اشاره به اینکه کیفیت و بهداشت آب شرب توزیع شده بطور مستمر مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرد، تاکید کرد : با استقرار اکیپ آزمایشگاه سیار در مرز مهران وضعیت کیفی آب شرب توزیع شده به طور مستمر پایش می‌شود .

وی افزود : تمام عوامل و مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام هر آنچه در توان دارند برای خدمت رسانی به زُوار اباعبدالله الحسین(ع) در طبق اخلاص نهاده تا زائرین سفری سهل و راحت داشته باشند.

 

انتهای پیام/ه

 

تامین آب شرب زائران در کشور عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.