کارگردان قهرمانان کوچک این فیلم را یک اثر کمدی رزمی و برای کودک نه درباره کودک دانست.

قهرمانان کوچک فیلمی برای کودک است نه درباره کودکحسین قناعت کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت اکران فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» گفت: قهرمانان کوچک تلفیقی از فیلم کمدی رزمی و فیلمی برای کودک است.

وی که در حال حاضر فیلمش «قهرمانان کوچک» در حال اکران است، افزود: در این فیلم تلاش کردیم هیجان، قصه دراماتیک و دغدغه‌های کودکان را با عناصر جذابی مثل طنز و هنرهای رزمی در هم بیامیزیم تا به فیلمی خوش ساخت و با ریتمی تند برسیم.

قناعت بیان کرد: بعد از رسیدن به قصه اصلی فیلم به هدف و محتوای فیلم که فرهنگسازی در زمینه خرید کالای ایرانی است رسیدیم، و آن را در دل داستان فیلم حل کردیم و این باعث شد فیلم به ورطه شعار و سطحی‌نگری و مستقیم‌گویی نیفتد.

کارگردان فیلم «دزد و پری» همچنین در مورد سینمای کودک اظهار کرد: سینمایی که درباره کودک مرسوم شده و درباره کودک ساخته می‌شود هیچ ربطی به سینمای کودک ندارد و در دسته‌بندی فیلم‌های کودک و نوجوان نمی‌گنجد. این نوع فیلم‌ها بسیاری از مواقع مخاطب بزرگسال دارند و برای کودک نیستند.  فیلمی در نوع سینمای کودک می‌گنجد که کودک بنشیند و در سالن سینما آن را ببیند. فیلم‌هایی که محوریتی درباره کودکان دارند را می‌توان در کنار دیگر ژانرها مثل فیلم جنایی پلیسی و ترسناک دید و دسته‌بندی کرد.

 

انتهای پیام/

 تشویق به خرید کالای ایرانی؛  محتوای «قهرمانان کوچک»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
واقعا یک فیلم عاااااااااالییییییی است
آخرین اخبار