مسئول حوزه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از اعزام هیات تجاری و بازاریابی اتاق تعاون به گرجستان و ترکیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حسین محمدجانی مسئول حوزه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات و عملکرد سال گذشته حوزه بازرگانی خارجی آذربایجان غربی  اظهار کرد:در این مدت اطلاع‌رسانی تحولات مربوط به اوضاع اقتصادی ترکیه و آذربایجان صورت گرفت.

وی افزود: از سوی دیگر اطلاع‌رسانی آزاد شدن صادرات برگ اکالیپتوس و عدم نیاز به اخذ مجوز صادرات برگ آن و نیز اعلام شرایط قرنطینه برخی کالاهای کشاورزی انجام شد.

مسئول حوزه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از اعزام هیات تجاری و بازاریابی اتاق تعاون به گرجستان و ترکیه خبر داد و گفت:از سوی دیگر اعزام هیات تجاری و بازاریابی به کشور بلاروس نیز صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در ماه گذشته اطلاع‌رسانی‌های لازم به نمایشگاه‌های بین‌المللی خارج از کشور که امسال انجام می‌شود، به تشکل‌های استانی انجام شد.

محمدجانی بیان کرد: در مهر مال امسال مشکلات و راهکارهای پیشنهادی تولید و صادرات ماهیان سردابی، بادام، کولر آبی و موکت، اسانس و عرقیات گیاهی، زرشک و عناب، فرش ماشینی و نساجی، روغن صنعتی، کشمش، محصولات گلخانه‌ای و میوه‌های گرمسیری، رنگ و رزین و گیاهان دارویی و شیمیایی، محصولات فرآورده‌های گوشتی، لوازم‌خانگی،پوشاک، تابلو و تجهیزات برقی، خودرو سواری و قطعات لوله و پروفیل، آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و توت فرنگی صورت گرفت.

وی افزود: در این مدت موضوع مذاکره تلفنی با شرکت‌های فعال در زمینه صادرات به ترکیه به منظور شرکت در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در استانبول ترکیه پیگیری شد.

مسئول حوزه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از صدور مجوز پذیرش هیات تجاری و بازاریابی از کشور ترکیه به اتاق بازرگانی در ماه گذشته خبر داد و گفت: علاوه بر آن، صدور مجوز اعزام هیات تجاری و بازاریابی به کشورهای هدف گرجستان و ترکیه به اتاق تعاون و پیگیری صدور و تمدید مجوز پایانه‌های صادراتی شرکت محور طلایی اسپوتا انجام پذیرفت.

انتهای پیام/ح

هیات تجاری اتاق تعاون آذربایجان‌غربی به ترکیه اعزام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.