جعفر کاشانی گفت: طاهری با مشکل قانون بازنشستگان مواجه شده است که با حمایت وزیر ورزش این مشکل برطرف می‌شود.

طاهری با مشکل قانون بازنشستگان مواجه شده استجعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: من به همراه حاج بیگی امروز به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفتیم و در مورد مسائل باشگاه پرسپولیس با سلطانی فر صحبت کردیم. 

گرشاسبی سرپرست موقت باشگاه شده است 

او ادامه داد: طاهری برای حضور در مراسم اربعین به کربلا رفته است و گرشاسبی در غیاب طاهری به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس فعالیت می کند.

کاشانی درباره اینکه گفته می شود طاهری با حامی مالی سابق اختلاف دارد، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و قانون بازنشستگان باعث شده که طاهری با مشکل مواجه شود. البته مشکل طاهری با حمایت وزیر ورزش و جوانان حل می شود. 

وزیر ورزش و جوانان پیگیر مشکلات مالی باشگاه است 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین فرصت برای پرداخت بدهی‌ها بیان کرد: طاهری قبل از سفر به کربلا کار‌های باشگاه را انجام داد و گرشاسبی هم پیگیر بدهی‌ها است تا مشکلی برای باشگاه پرسپولیس به وجود نیاید. همچنین وزیر ورزش و جوانان هم پیگیر مشکلات مالی است و توجه خاصی به حل مشکلات دارد. سلطانی فر به مسائل پیشکسوتان اشراف کامل دارد و قصد دارد به ورزش کشور سر و سامان بدهد.  

طاهری به خوبی باشگاه را مدیریت کرده است 

او درباره عملکرد طاهری در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: طاهری مصوبات هیئت مدیره به صورت کامل اجرا کرده است و باشگاه پرسپولیس در سال های گذشته در چارچوب قوانین اداره نمی شد اما او توانسته به خوبی باشگاه را مدیریت کند و نظم و انضباط در باشگاه ایجاد کند. 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: امیدوارم باشگاه پرسپولیس با حمایت وزیر ورزش و جوانان به بخش خصوصی واگذار شود تا مشکلاتش برطرف شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیسی٨
۲۰:۲۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
بی جهت تیم را به حاشیه نبرین
آخرین اخبار