مدير عامل اسبق پرسپوليس گفت: طاهرى نبايد در گرفتارى هاى پرسپوليس اين تيم را ترک كند.

عباس انصاری فرد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره استعفای طاهری از سمت مدیرعاملی پرسپولیس اظهار کرد: طاهری اختیار دارد که از سمت خود استعفا بدهد. به هر حال او تشخیص داده که نیاز به استراحت دارد و تصمیم گرفته از پرسپولیس جدا شود.

او درباره اینکه طاهری در فرصت مناسبی استعفا داده یا نه! بیان کرد: مشکلات مالی باشگاه از سوی یک نفر حل نمی شود بلکه همه اعضا باید در حل مسائل به مدیر عامل کمک کنند. به هر حال مدیر عامل پرسپولیس نباید در گرفتاری ها شانه خالی کند و این تیم را تنها بگذارد. در شرایط خوب باشگاه باید استعفا داد.

باشگاه پرسپولیس از لحاظ مدیریتی موفق نیست 

مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: موفقیت های باشگاه پرسپولیس بیشتر در زمینه فنی است و از لحاظ مدیریتی این باشگاه موفق نبوده است. مدیری در باشگاه پرسپولیس موفق خواهد بود که بتواند ساختار سازی داشته باشد. همچنین موانع باشگاه را بردارد تا پرسپولیس با مشکل مواجه نشود.

انصاری فرد درباره عملکرد طاهری در پرسپولیس گفت: مسئولان رده بالا باید در مورد عملکرد طاهری نظر بدهند. به هر حال اگر طاهری توانسته باشد ساختار مناسبی برای پرسپولیس درست کند در آن صورت مدیر موفقی بوده در غیر این صورت مدیریتش ضعیف است.

بحث ماندن یا جدایی طاهری به برانکو مربوط نیست 

او درباره وضعیت برانکو در صورت جدایی مدیر عامل پرسپولیس گفت: بحث ماندن یا جدایی طاهری به برانکو مربوط نیست و تمدید قرارداد برانکو بستگی به شرایط باشگاه و پیشنهاد تیم های دیگر به این مربی دارد. بعید می دانم برانکو به علت جدایی طاهری از پرسپولیس برود و حمایت هواداران در تصمیم برانکو مهم است.

مشکلات پرسپولیس باید ریشه ای حل شود 

مدیر عامل اسبق پرسپولیس درباره راهکارش برای خروج  این تیم از بحران بیان کرد: به نظرم باید برنامه ریزی اصولی صورت بگیرد و مشکلات پرسپولیس را ریشه ای حل کرد. اگر پول طلبکاران را بدهند و در روزهای آینده بدهی دیگری برای باشگاه به وجود آید در آن صورت کمک مسئولان فقط نوش دارو است و مشکلات این تیم را به طور اساسی حل نمی شود.

فرد توانمند باید جایگزین طاهری شود 

او درباره اینکه چه کسی بهترین گزینه برای جانشینی طاهری است بیان کرد: به نظرم فردی باید جانشین طاهری شود که مسائل پرسپولیس را درک کند و توانایی حل مشکلات را داشته باشد.

انصاری فرد درباره ثبات مدیریت در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: اگر تشکیلات باشگاه مناسب باشد در آن صورت شاهد ثبات مدیریت خواهیم بود. زمانی که ساختار باشگاه درست باشد حتی 10 مدیر هم عوض شوند، تغییری در باشگاه ایجاد نمی شود.

مدیر عامل اسبق پرسپولیس درباره واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی بیان کرد: خصوصی سازی شرایط خاص خود را دارد و کسانی باید مالک باشگاه پرسپولیس شوند که مسائل این باشگاه را درک کنند و آشنایی با امور باشگاه داشته باشند. برخی از افراد کاندیدای خرید باشگاه پرسپولیس هستند که حتی نتوانستند وضعیت تیم دسته دومی را درست کنند و آنها نمی توانند مشکلات پرسپولیس را حل کنند.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم کار اساسی برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال صورت بگیرد تا مشکلات این دو تیم مادام العمر حل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۰:۲۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
اگه بزارن طاهری تیم را پیش می بره
آخرین اخبار