مسئول زائرسرای موقوفه امام رضا (ع) زاهدان گفت: طلاب پاکستانی جامعه‌المصطفی در زائرسرای امام رضا (ع) دوره‌های آموزشی را برای زائران پاکستانی برگزار کردند.

خدمت‌ رسانی اوقاف در نقطه صفر مرزی به زائران اربعین پاکستانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمید گنجعلی مسئول زائرسرای موقوفه امام رضا (ع) زاهدان درباره خدمت‌رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان به زائران پاکستانی اربعین حسینی گفت: ۵ نفر از طلاب پاکستانی جامعه‌المصطفی در زائرسرای امام رضا (ع) در زاهدان حضور پیدا کردند و دوره‌های آموزشی را برای زائران پاکستانی که غالباً دانشجو و نخبه بودند، برگزار کردند.

گنجعلی با بیان اینکه تعداد ۲۰ زائر در این دوره آموزشی حضور داشتند، تصریح کرد: در این دوره آموزشی اساتید درباره موضوع حقوق شهروندی صحبت کردند.

مسئول زائرسرای موقوفه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه بحران در مرز میرجاوه ادامه دارد و باعث شده تا زائران پاکستانی حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در سختی باشند، گفت: در شب گذشته ۵ هزار غذا بین زائران توزیع شد و علاوه بر این تعداد غذا، ۳ هزار ساندویچ را در نقطه صفر مرزی میرجاوه به‌دست زائران پاکستانی در خاک این کشور رساندیم.

انتهای پیام/ع

 برگزاری دوره آموزشی ویژه نخبگان پاکستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار