فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه گفت: کلیه خدمات به زائرین پاکستانی مردمی است و باید به صورت رایگان در اختیار زوار قرار بگیرد.

خدمات رسانی به زائرین پاکستانی کاملا مردمی و رایگان استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ پاسدار علیرضا کرد فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه اظهار کرد:باتوجه به عدم همکاری و برنامه ریزی نامناسب دولت پاکستان در عبور زائرین و اتوبوس ها، وضعیت بحرانی در مرز میرجاوه ایجاد شد که با مدیریت مسئولان و نصب چادر‌های هلال احمر توانستیم زوار را در پایانه مرزی میرجاوه اسکان داده و شرایط را کنترل کنیم.

وی با اشاره به نحوه پذیرایی از زوار پاکستانی، افزود: پذیرایی و خدمت رسانی به زائرین با کمک‌های مردمی و همکاری سپاه پاسداران به نحو مطلوب انجام می‌شود و توانستیم با وجود عدم همکاری مناسب طرف پاکستانی در ورود زائرین، خدمات رسانی مطلوبی را به تمامی زوار ارائه دهیم.

سرهنگ کرد تاکید کرد: علاوه بر کمک‌های مردمی، قرار گاه قدس نیز در خدمات رسانی و پذیرایی از زائرین ورود پیدا کرد و با همکاری گسترده بسیج مردمی توانستیم تمامی زائرین را اسکان داده و پذیرایی کنیم و همه زوار از خدمات مختلف از جمله پذیرایی، اسکان، امنیت و خدمات پزشکی بهره‌مند شدند.

فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه با اشاره به خدمات ارائه شده به زائرین، اذعان کرد: این زوار مسافت طولانی را برای پیوستن به کاروان اربعین طی می‌کنند و شایسته بهترین استقبال و پذیرایی هستند، کلیه خدمات به زائرین مردمی است و هر گونه خدماتی به زوار باید به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار بگیرد چرا که خدمت رسانی به زائرین ابا عبدالله افتخار بزرگی برای ماست و از هیچ خدمتی به زوار حسینی دریغ نمی‌کنیم.

وی اذعان کرد: از تاریخ سوم آبان و برپایی موکب امام خمینی (ره) در پایانه مرزی میرجاوه تا کنون ۴۸ هزار و ۴۱۸ زائر با ۵۱۷ دستگاه اتوبوس از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار