معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام گفت: دو هزار و ۳۰۰ نفر زائر فاقد مدارک قانونی از شهر مهران برگشت داده شدند.

برگشت ۲۳۰۰ زائر فاقد مدارک از مهران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جلال میرزابیگی امروز در مرز مهران بیان کرد: حضور زائران فاقد مدارک قانونی نسبت به سال گذشته کمتر شده است اما با وجود اطلاع رسانی های گسترده مبنی بر اخذ گذرنامه و روادید باز تعدادی از مردم به شهر مهران مراجعه کردند که پلیس با استقرار گیت های مختلف کنترلی آنان را عودت می دهد.

وی با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات در همه زمینه ها بایستی مد نظر همه قرار گیرد اظهارکرد: درخواست خروج از مرز بدون گذرنامه و روادید معتبر یک نوع قانون‌شکنی است و پلیس قطعاً با آن برخورد خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام افزود: با یاری خداوند، همکاری مردم و مسئولان و تلاش شبانه‌روزی پلیس، دارندگان مدارک قانونی بدون هیچ گونه مشکلی در مرز تردد کردند و تعدادی نیز در حال برگشت هستند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم زائران و عاشقان حسینی برای سال‌های آینده با مدارک قانونی وارد پایانه های مرزی شوند تا بتوانند با سهولت از مرزخارج و پس از زیارت عتبات عالیات به کشور وارد شوند.

 میرزابیگی در پایان از زائران خواست برگشت سفر خود را مدیریت و پس از استراحت کافی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در طول مسیر به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند.

انتهای پیام/ د

برگشت زائران بدون مدارک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.