رئیس اتاق اصناف اهواز گفت: برای 6 واحد تاکسی آنلاین اینترنتی در این کلانشهر مجوز فعالیت صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف اهواز با اشاره به ساختار و فرآیند صدور مجوز برای تاکسی‌های اینترنتی در کشور گفت: براساس آیین‌نامه اجرایی تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی، تاکسی‌های آنلاینی که مجوز فعالیت خود را از اتاق اصناف اهواز دریافت می‌کنند، در سراسر کشور نیز می‌تواند فعالیت داشته باشند و مورد تأیید اتاق اصناف هستند.

وی بیان کرد: این آیین‌نامه برای تاکسی‌های آنلاینی که در تهران یا سایر شهرها نیز مجوز خود را دریافت کرده‌اند نظیر اسنپ صدق می‌کنند و این تاکسی‌های آنلاین می‌توانند در سایر شهرها نیز فعالیت داشته باشند و فعالیت آن ها مورد تأیید اتاق اصناف آن شهرها است.

ممبینی اظهار داشت: اتاق اصناف اهواز تاکنون برای 6 تاکسی آنلاین با عناوین تابلوی یوکب به نشانی u-cav.ir، تاکسی بی‌سیم یا همان تریپ‌تاکسی به نشانی triptaxi.ir، تریپسی به نشانی tripc.ir داده‌پردازی به سیستم‌های جامع برگ سیب به نشانی bargesib.com، تی‌سی به نشانی T30.ir و ای‌تپ به نشانی e-tap.ir، مجوز فعالیت صادر کرده است.

رئیس اتاق اصناف اهواز تصریح کرد: این تاکسی‌های آنلاین می‌توانند در سایر شهرها نیز فعالیت داشته باشند. همچنین برخی تاکسی‌های آنلاین نظیر نیز که مجوز خود را از مشهد گرفته بود، در اهواز فعالیت دارد و اخیرا نیز اسنپ در اهواز فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/گ

مجوز فعالیت برای 6 واحد تاکسی آنلاین اینترنتی در اهواز صادر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.