رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با انعقاد تفاهم نامه بهره‌برداری از سامانه الکترونیکی هویت ملی میان تعزیرات و سازمان ثبت احوال کشور امکان دسترسی به اطلاعات هویتی افراد فراهم می‌شود.

با اتصال به پایگاه اطلاعات جمعیتی ثبت احوال به صحت‌سنجی سوابق افراد در تعزیرات کمک می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست مشترک و مراسم انعقاد تفاهم نامه بهره‌برداری از سامانه الکترونیکی هویت ملی سازمان تعزیرات حکومتی و ثبت احوال کشور که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی با پیکره بزرگی که دارد در راستای رسالت اصلی خود که مبتنی بر نظارت و کنترل بر قیمت‌ها  است، فعالیت می‌کند.

وی در ادامه افزود: اتفاقی که امروز با همراهی ثبت احوال صورت می‌گیرد به عنوان اولین ارتباط داده‌ای تعزیرات به شمار می‌رود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد: قرار است با دسترسی تعزیرات به پایگاه اطلاعات جمعیتی و هویتی افراد، صحت‌سنجی از شهروندان صورت گیرد.

انصاری گفت: سازمان تعزیرات حکومتی سالانه با میلیون‌ها پرونده روبرو است که با انعقاد این تفاهم نامه، دسترسی به اطلاعات برای رسیدگی به پرونده‌ها بهتر می‌شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: ما هر چه بتوانیم داده‌های خود را بیشتر کنیم، می‌توانیم خدمات شفاف‌تر و موثرتری را به مردم ارائه بدهیم.

وی در پایان افزود: سازمان تعزیرات حکومتی با استفاده از پایگاه اطلاعات جمعیتی می‌تواند سوابق متخلفان را رصد کند.

انتهای پیام/

رصد سوابق متخلفان با استفاده از پایگاه اطلاعات جمعیتی ثبت احوال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار