فرماندار بم گفت : معدن روی ابارق در دو سال گذشته فعال شده ومجوز بهره برداری گرفته است .

90 نفر در معدن روی ابارق مشغول به کار شدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  رضا اشک گفت : 95 نفر کارگر اهل همین منطقه مشغول به کار شدند ما امیدواریم به زودی مجوز احداث کارخانه 10 تنی روی در منطقه داشته باشیم و تعداد بیشتری کارگر مشغول به کار شوند ،در حال حاضر سنگ های معدن برداشت شده به زنجان فرستاده می شود ، اگر کارخانه احداث شود در فاز اول و فاز های بعدی تعداد کارگران به 2 و 3 برابر خواهد رسید .

 اشک گفت : امروز  بدنبال امکان سنجی هستیم تا سرمایه گزار در منطقه کار انجام دهد امکانات زیر ساخت اولیه را دولت فراهم کند و سرمایه گزار خودش آمادگی کار و سرمایه گزاری را انجام بدهد ،این طرح یکی از طرح های مثلث توسعه شهرستان مصوب شده و حمایت شده است .

وی افزود : سرمایه گزار بدون  دریافت وام حتی یک ریال از دولت این کار را انجام داده است تا کنون بیش از 6 میلیارد هزینه کرده است ،معدن روی ابارق اولین معدن شهرستان بم است.

وی تصریح کرد : ابارق یکی از مناطق با اشتغال پایین بوده است و الان افرادی که از این منطقه مهاجرت کرده بودند،  حدود 15 خانوار مهاجرت معکوس داشته اند  چون شرایط کار فراهم شده است .

اشک گفت : در معدن ابارق ایمنی سرلوحه کار است دهستان ابارق یک منطقه با تولید 2 هزار پسته ولی الان بخش صنعت هم راه افتاده است، بخش کشاورزی کارگر فصلی میخواهد ولی با بودن معدن ابارق کارگران دائمی هستند.

انتهای پیام/ح

معدن ابارق بم 90نفر را مشغول کار کرده است

برچسب ها: معدن ، اخبارکرمان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۱۳:۲۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سلام
الان جذب نیرو دارن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۲۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
مربی تخریب با گواهی مرزبانی ناجا نیاز داشتید اطلاع دهید
Iran (Islamic Republic of)
عباس خدا دادی
۰۰:۲۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
بیکا رم مئخواهید بیام
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۰۴:۱۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام..خیلی خوشحالم که این چنین ذخائر مهمی در بم کشف شده.و مورد بهره برداری رسیده است.من خودم تو صنعت روی کار میکنم.و اهل بم هستم
آخرین اخبار