نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان گفت: این انقلاب هم خون بنیاد وهم علم بنیاد است واین امر در همه جا گسترش پیدا کرده است .

انقلاب ما خون بنیاد وعلم بنیاد استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان کرمان با تقدیر از حضور حماسی مردم ریگان در راهپیمایی امروز گفت: شما دانش آموزان امروز در سیره همان شهدایی حرکت می کنید که برای احقاق حق خود در میدانهای مبارزه با استکبار ایستادند وبه شهادت رسیدند .

حجت الاسلام علی عرب پور افزود: این شهدا همان افرادی هستند که اگر امروز بودند از مسولین واندیشمندان فکور این انقلاب بودند ومادر مقابل خون این شهدای گرانقدر وظیفه داریم .


وی با اشاره به اینکه یکی از خواسته های دشمن این است که دانش آموز و معلم ما در مدرسه خوب کار نکنند ،ابراز کرد: نیاز کشور ما اکنون به تولید علم ودانش است  وهمه ما بدانیم وبدانید که این انقلاب هم خون بنیاد وهم علم بنیاد است ولذا مبارزه با استکبار جهانی بنیه علمی ومبارزاتی واجتماعی وفرهنگی دارد .

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان افزود:  اجتماع شما انقلابیان وعاشورائیان ریگان در کنار هم این یک نوع اتحاد در مقابل استکبار جهانی است  وباید بدانیم استکبار، دشمن فرهنگ اتحاد واسلام ناب محمدی است .

وی با اشاره به اینکه از شیوه های استکبار این است که به ما بگویند اگر شما دست از شعار دادن بر علیه امریکا بر ندارید ما چنین وچنان می کنیم ، اظهار کرد دشمن به دنبال این است که روحیه انقلابی وصلابت واستکبار ستیزی را از ما بگیرد وما از سلاحهای استکبار جهانی هراسی نداریم .

عرب پور با اشاره به اینکه امریکا در اقصی نقاط از سپاه ضربه خورده است بیان داشت: امروز اگر می بینید رئیس جمهور منفور امریکا عربده می کشد واز  سپاه عصبانی است برای این است که سپاه منافع آنها را در تمام نقاط عالم به خطر انداخته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثاراالله استان تصریح کرد: شناخت دشمن اگر عمیق وبا بصیرت باشد دشمن هیچ وقت نمی تواند خللی در وحدت مردم ایجاد نمایند ودشمن شناسی یکی از عوامل مهم انقلابی گری است .

وی با اشاره به اینکه امروز هدایت ولی فقیه نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان است ابراز کرد: تبعیت از این بزرگوار ما را به سرمنزل مقصود می رساند .

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه برای این اصل مهم خونها ریخته شده است بیان داشت: دشمن از ولایت فقیه عصبانی است وما باید این علم ولایت فقیه را محکم نگه بداریم.

عرب پور  افزود: نفوذ دشمن از سنگرهای فرهنگی واجتماعی شروع میشود وتمامی مسولین فرهنگی به گوش باشند.

انتهای پیام/ح

انقلاب اسلامی علم بنیاد وخون بنیاد بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار