امام جمعه سراوان گفت: ۱۳ آبان نمادی از مقاومت ملت قهرمان و سرافراز ایران اسلامی در مقابل دسیسه‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکاست.

۱۳ آبان نمادی از مقاومت ملت ایران در مقابل دسیسه‌های استکبار جهانی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام مجتبی بامری  امام جمعه سراوان در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان سراوان اظهار داشت: آمریکا و حکومت‌های استکباری قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال تحقیر ملت ایران بودند و رژیم ستم شاهی دستورات آنان را در کشور اجرا می‌کرد.

وی بیان کرد: دشمن با توطئه‌های مختلف به دنبال نفوذ در لایه‌های جامعه است، ولی مردم سرافراز ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد نقشه‌های آنان به سرانجام برسد.

وی افزود: آمریکا که به دنبال چپاول ثروت ایران اسلامی بود فکر آن را هم نمی‌کرد که انقلاب اسلامی دستش را از این منطقه کوتاه کند.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: آمریکایی‌ها با طراحی نقشه لانه جاسوسی به دنبال تضعیف انقلاب نوپای ایران اسلامی بود، اما دانشجویان پیرو خط امام (ره) بر آن چیره شدند.

حجت الاسلام بامری اظهار داشت: ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و سفارت آمریکا توسط دانشجویان خط امام راحل در این روز تسخیر شد.

وی بیان کرد: لانه جاسوسی آمریکا پس از انقلاب به دنبال پی ریزی طرح‌هایی برای تضعیف انقلاب اسلامی بود تا بتواند ضربه مهلکی به بنیاد این کشور وارد کند.

وی افزود: ۱۳ آبان ماه خنثی کننده فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن بود.

انتهای پیام /ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار