پرده نگاری" هنر و ترافیک" با هدف فرهنگ سازی و اصلاح رانندگی بین خطوط و توقف پشت خط عابر پیاده در مشهدبه نمایش گذاشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛سرهنگ علیرضا حاجی زاده رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت:امسال برابر ابلاغی که در دستور کار پلیس قرار گرفته است دو برنامه را مدنظر داریم که یکی حرکت بین خطوط رانندگان و توقف پشت گذر عابر پیاده است.

وی با بیان اینکه پرده نگاری با عنوان" هنر و ترافیک" را به معرض نمایش گذاشته ایم ازدختران دبیرستان البرزکه دانش آموزرشته گرافیک هستند به ما در زمینه رنگ آمیزی این پرده نوشته‌ها به ما کمک کرده اند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: توقف در پشت عابر پیاده در زمانی که چراغ قرمزاست که امیداریم با فرهنگ سازی در اصلاح رفتار رانندگان و عابران پیاده داشته باشیم وما از آشفتگی که در سطع معابرشاهد آن هستیم را به حداقل برسانیم.

سرهنگ حاجی زاده افزود: ما تلاش کده ایم که به آخرین ضلع ترافیک ورود که اجرای قوانین است را در مراحل بعدی در دستور کار قرار دهیم ودر زمینه فرهنگ سازی بیشتر تلاش کنیم واین مهم با مشارکت‌های مردمی و مشارکت همه اقشار جامعه امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه این فرهنگ سازی در بین دانش آموزان و کودکان تاثیر گذار است، ادامه داد: با استفاده ازظرفیت فرهنگ سازی که توسط دانش آوزان دبستان‌ها و مهد کودک‌ها می‌توانیم داشته باشیم که قطعا مورد توجه قرار میگیرد وافراد را وادار به فکر می‌کند اگر بین خطوط حرکت نکنند ترافیک ما روان خواهد بود که پشت که به ایمنی رفت آمد کمک خواهد کرد.

انتهای پیام// ف. غ.


پرده نگاری" هنر و ترافیک" با هدف فرهنگ سازی و اصلاح رانندگی در مشهد به نمایش در آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.