فرماندار شهرستان مرزی میر جاوه با اشاره به اینکه روند تردد زائران پاکستانی بهتر شده است، گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۲۹۳ نفر از زوار پاکستانی وارد کشور شده‌اند.

روند ورود زائران پاکستانی سرعت گرفته است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد میهنی  فرماندار شهرستان مرزی میر جاوه با اشاره به اینکه با توجه به استقبال شدید در پاکستان برای عزیمت به کربلا، حجم زیادی از زوار پاکستانی از مرز تفتان عازم کشور ما و سپس کربلا شدند، اظهار داشت: در پاکستان و شهر تفتان زیرساخت‌های لازم از جمله زیرساخت‌های اداری و پرسنل گذرنامه فراهم نشده بود.

وی با بیان اینکه طی ۷۲ ساعت گذشته پیگیری‌هایی را برای رفع مشکلات زوار پاکستانی داشتیم، ملاقات‌هایی را با همتایان خود در پاکستان و مسئولان مرزبانی داشتیم، تصریح کرد: با پیگیری‌های وزارت کشور و استانداری سیستان و بلوچستان، طی ۲۴ ساعت اخیر روند ورود زائران پاکستانی سرعت گرفته و به روال عادی برگشته است.

فرماندار شهرستان مرزی میرجاوه با تاکید بر اینکه باید پیگیر باشیم زیرساخت‌های لازم در کشور دوست و همسایه پاکستان فراهم شود، افزود: از تاریخ سوم آبان ماه بالغ بر ۲۲ هزار و ۲۹۳ نفر از زائران پاکستانی از مرز میرجاوه وارد کشور شده اند.

میهنی گفت: از تاریخ بیست و چهارم شهریورماه نیز تاکنون ۴۲ هزار و ۲۹۳ پاکستانی از میرجاوه وارد کشور شده اند.

انتهای پیام/ع

ورود ۲۲ هزار و ۲۹۳ نفر زائرپاکستانی به سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار