فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: تسخیر کنندگان لانه جاسوسی وابسته به هیچ جناح سیاسی نبوده اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، اظهار کرد: ۳ واقعه در ۱۳ آبان روی داد که مهمترین آن تسخیر لانه جاسوسی است.

وی ادامه داد: اگر نبود این حرکت، با توجه به اسنادی که در اختیار قرار گرفت بیانگر طراحی برای حرکت‌های بزرگ‌تر دشمنان بود و تسخیر لانه جاسوسی مانع و شکستی برای دشمن شد.

فرمانده سپاه فجر فارس یادآور شد: جوانانی که لانه جاسوسی را تسخیر کردند هیچگونه وابستگی به جناح‌ها سیاسی نداشتند و تنها بنابر فرمود: ه و دستور امام (ره) وارد عمل شدند و اگر نبود این حرکت، شاهد توطئه‌های دیگر بودیم.

سردار غیاثی تاکید کرد: استکبار ستیزی شاخصه مهم انقلاب بود و اعتقاد داریم دستگاه‌های متولی برای توسعه استکبارستیزی برنامه‌های هدفمند تعریف کنند.

وی افزود: امروز با گذشت ۴۰ سال از آن واقعه همه توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده و همه زیر سایه ولایت با سربلندی و پیروزی حرکت می‌کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: امروز دشمن از همیشه ضعیف‌تر شده و این تحریم‌ها نمی‌تواند تصمیم ملت را تغییر دهد و همواره ملت ما در همه صحنه‌های انقلاب حضور داشتند.

سردار غیاثی افزود: استمرار این مسیر محقق نمی‌شود مگر زیر سایه و تبعیت از، ولی فقیه و مردم باید از این روز‌ها به عنوان یک فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/ن

تسخیر لانه جاسوسی مهمترین واقعه ۱۳ آبان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.