سردار شریف گفت:تسخیر لانه جاسوسی درس عبرتی برای همه کسانی است که چشم طمع به این کشور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سردار رمضان شریف سخنران ویژه مراسم 13 آبان در یزد گفت:تسخیر لانه جاسوسی درس عبرتی برای همه کسانی است که چشم طمع به این کشور دارند اگر آمریکائی ها کوچکترین اقدامی را علیه ملت ایران انجام دهند پاسخ دندان شکنی دریافت خواهند کرد.

 سردار شریف  افزود: یزدی ها به مانند همه مردم ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره پشتیبان و حامی آرمان های انقلاب و گوش به فرمان امام جامعه بودند و همین حمایت،ایستادگی و تدین مردم است که استکبار را خشمگین کرده و توطئه های آنان را یکی پس از دیگری خنثی ساخته است.

وی گفت :آمریکائی ها تا زمانی با ملت ها رفاقت می کنند که منافع آن ها تامین شود و امروزه به برکت حرکت ملت ایران و ایجاد انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی ملت های دنیا این واقعیت را دریافتند که با اتکا بر آمریکائی ها به جایی نخواهند رسید.

 سردار رمضان شریف ادامه داد: امروز همه موفقیت های نظام مرهون درایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و مردم دیگر کشورهای اسلامی غبطه داشتن چنین رهبری می خورند.

وی گفت: تسخیر لانه جاسوسی که یکی از این رویدادها بود حادثه تاریخی و موثری را رقم زد و آن پیروزی ملت ایران بر امریکای جنایتکار بود.

  سردار رمضان شریف افزود: امروز جمهوری اسلامی در بهتربن شرایط نظامی و امنیتی قرار دارد.

انتهای پیام/ ی

ایستادگی مردم ایران دربرابر  توطئه دشمانان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار