امام‌جمعه نهاوند گفت: امریکا سردمدار استکبار جهانی و شیطان بزرگ است و در برابر چنین دشمنی نباید کوتاه بیابیم.

آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن اصلی ملت ایران استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در جمع پرشور راهپیمایان روز 13 آبان در شهرستان نهاوند گفت: دشمنی آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی هیچ‌وقت تمام نمی‌شود چون آن‌ها از ملت ایران ضربه خوردند که نمونه اخیر آن شکست‌های پی‌درپی گروهک‌های توریستی تحت حمایت آن‌ها از جبهه مقاومت است.

وی با اشارره به اینکه امروزبه‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده افزود:این روز یادآور سه واقعه تاریخی و مهم است، اولین حادثه در این روز مربوط به تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 43، تظاهرات اعتراضی دانش آموزان در سال 57 علیه رژیم ستم‌شاهی دومین حادثه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام در این روز به‌عنوان سومین حادثه مهم است که استکبارستیزی ملت ایران را نشان می‌دهد.

امام‌جمعه نهاوند بیان کرد: استکبارستیزی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر این مورد و شناخت دشمن بسیار تأکید دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی تصریح کرد: اگر ما فریاد مرگ بر آمریکا سر داده‌ایم این فریادمان انزجار از سیاست‌ها و ظلم و استکبار آمریکا است و در این شعار با مردم آمریکا کاری نداریم و این موضوعی است که رهبر انقلاب بارها در سخنان خود نیز بیان کردند.

وی افزود: همیشه باید مراقب نیرنگ‌ها و توطئه‌های آمریکا باشیم چون آن‌ها با اصل انقلاب مشکل‌دارند و از عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی هراس دارند و عصبانی هستند.

انتهای پیام/ص.ف

آمریکا همچنان دشمن ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار