نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با ایستادگی در مقابل ظلم انقلابی شکوهمند را رقم زدند.

ملت ایران با صلابت در مقابل فتنه‌های آمریکا ایستادندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 13 آبان یادآور سه رویداد مهم و اساسی در تاریخ کشور ایران است افزود: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار، سالروز تبعید امام(ره) و روز دانش‌آموز در تقویم ملی ایران است.

وی با بیان اینکه در دوران طاغوت ایران به طور کامل دردر اختیار آمریکا بود افزود: ملت ایران با صلابت و توکل برخدا جانانه در مقابل فتنه‌های آمریکا و رژیم طاغوت ایستادند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا براساس برنامه‌ریزی‌های خود در دوران قبل از انقلاب، ایران را به عنوان ژاندارم منطقه انتخاب کرده بود.

حاجی بابایی ادامه داد: اقدامات گسترده آمریکا ازجمله کاپیتولاسیون و ده‌ها اقدام دیگربا همکاری پهلوی در ایران باعث شد تا ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) ‌ بیدار شوند و انقلابی شکوهمند را در دنیا رقم بزنند.

وی اضافه کرد: آمریکا بر اساس برنامه ریزی هایی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده بود ، ایران را به عنوان ژاندارم منطقه انتخاب و به طور کامل در اختیار گرفته بود به طوریکه همه برنامه ریزی های کشور توسط آمریکا انجام می شد و لایحه کاپیتولاسیون و دهها اقدام خصمانه آمریکا علیه مردم ایران باعث شد مردم با رهبری امام راحل، انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم بزنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه آمریکا با تمام قدرت مقابل انقلاب اسلامی ایستاد اظهار کرد: این دولت مستکبر، هزاران جوان ایرانی را در خیابان ها به خاک و خون کشید ولی ملت ایران که با الهام از فرهنگ عاشورا انقلاب کرده بودند در برابر زیاده خواهی این کشور ایستاد.

حاجی بابایی گفت: هیات حاکمه آمریکا برای شکستن عهدنامه و پیوند نامه ها و رفتار غیرعاقلانه خود علیه ایران ناگزیر به این جمع بندی رسیدند که بگویند ترامپ دیوانه است.

وی افزود: آمریکا با رفتار ناشیانه خود آبرو و حیثیتی برای این کشور در جهان نمی گذارد چون او نمی فهمد وقتی از یک واژه جعلی به جای خلیج فارس استفاده کند 80 میلیون ایرانی علیه او ایستادگی می کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا تحریم هایی علیه سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی تصویب می کند ادامه داد: این نشان دهنده مبارزه و کینه توی آنها نسبت به صدها هزاران شهید انقلاب و مدافع حرم است.

وی ادامه داد: آمریکا نمی داند ایران در سالهای دفاع مقدس با پیش پا افتاده ترین سلاح های جنگی در مقابل آنها ایستاد و امروز ایران به برکت نیروهای مسلح دارای موشک هایی است که تا 2 هزار کیلومتر از مرزهای ایران را هدف قرار می دهد.

نماینده همدان در خانه ملت بیان تصریح کرد: ترامپ ، میلیاردها دلار از شاه عربستان برای در اختیار گرفتن موشک دریافت می کند و از طرفی دیگر ملت ایران را توصیه به نداشتن موشک می کند.

حاجی بابایی کرد: آمریکا تمامی برنامه های خود را تنظیم کرد تا توسط داعش کشورهای منطقه را تجزیه کند و ایران را در منطقه خاورمیانه با مشکل مواجه کند.

 وی با بیان اینکه داعش با پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود از قدرتی برخوردار شده بود که یکساله می توانست یک کشور را تسخیر کند ادامه داد: طومار داعش توسط سپاه پاسداران ایران و بسیج عراق و سوریه در هم پیچیده شد.

انتهای پیام/ص.ف

راهپیمایی باشکوه مردم همدان در 13 آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار