مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان با برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف و معرفی نفرات برتر هر رشته به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام اباذر بیگی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان صبح روز جمعه در سالن اجتماعات دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد و۱۵۰ نفر در بخش‌های قرائت، اذان، حفظ، ترتیل و اذکار نماز با هم به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها در بخش قرائت تحقیق سجاد علیپور از خوی، علی حسینی از میاندوآب و بهزاد رحیمی از ارومیه اول تا سوم شدند.
بیگی  اظهار کرد: در رشته اذان نیز پس از رقابت ۲۶ نفر، حسن یوسف خانی از بوکان، مرتضی موذنی و فردین نیکنام هر دو از ارومیه به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
وی ادامه داد: در رشته ترتیل این رقابت‌ها نیز که ۳۱ نفر در آن حضور داشتند، محمدرضا فتوحی از تکاب به مقام نخست رسید، یاسین اشکوتی از مهاباد دوم شد و محمد خلیلی از ارومیه رتبه سوم را از آن خود کرد.
حجت الاسلام بیگی افزود: امین کارگر دیلمقانی، مجتبی نعمتی و مبین نوزاد نیز در رقابت‌های تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: در رشته حفظ کل نیز سینا طلایی به مقام نخست دست یافت، عبدالقادر میرزایی دوم شد و محمد قزلباش نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.
وی بیان کرد: بهرام شاه ویران، فاطمه سوداگر، زهرا اشرف رضایی و آرزو عثمانی نیز به ترتیب در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء مردان، حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل خواهران به مقام نخست دست یافتند.

انتهای پیام//ن.م

برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی "مدهامتان" در ارومیه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.