امام جمعه چایپاره گفت:ملت ایران در قبال برجام و بدعهدی‌های آمریکا ساکت نمی‌ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی حمزه لو امام جمعه موقت چایپاره نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اکثر بلا‌هایی که نازل می‌شود به سبب گناهانی مثل قتل رحم، بی اعتنایی به نماز، بی احترامی به پدر و مادر، پرداخت نکردن خمس و گناهانی که در عروسی‌ها انجام می‌دهند است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی حمزه لو با اشاره به ۱۳ آبان افزود: این روز به سبب حمله مأموران شاه به دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران روز ۱۳ آبان سال ۵۷ است که روز دانش آموز نام گرفته است که نشان از نقش آفرینی این قشر در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به روز مبارزه با استکبار گفت: برخی فکر می‌کنند که ایران اسلامی استکبار جهانی را ایجاد می‌کند که نشان از ساده اندیشی و ساده لوحی آنان است چراکه ایران اسلامی و ملت ایران همیشه و در همه حال علیه استکبار جهانی مبارزه کرده و خواهند کرد.

خطیب نماز جمعه موقت چایپاره با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد منزوی کردن دولت آمریکا تاکید کرد: ما در قبال برجام و بدعهدی‌های آمریکا ساکت نمی‌نشینیم و همکاری ایران، روسیه و آذربایجان گسترش می‌یابد تا بتوان گامی در راستای منزوی کردن دولت آمریکا برداشت.

وی با اشاره به زیارت اربعین اظهار داشت: زیارت اربعین نشان از اتحاد امت اسلامی در جای‌جای دنیاست که این روز را برای سرور و سالار شهیدان دور هم جمع می‌شوند و به عزاداری می‌پردازند و در نهایت چنین اقدامی سبب مالیدن پوزه آمریکا و متحدانش به خاک می‌شود.

انتهای پیام//ن.م

زیارت اربعین نشانه ی  اتحاد امت اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.