امام جمعه موقت زاهدان گفت: ۱۳ آبان امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و باید بدعهدی آمریکا را فریاد زده و محکوم کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت السلام احمد راهداری امام جمعه موقت زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: در روز راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر همه مردم ایران در کنار دانش آموزان با مشت‌های گره کرده، بر دهان دشمنان اسلام و آمریکا خواهیم زد.
وی افزود: خداوند تبارک و تعالی هر صفاتی در وجود انسان خلق کرده ضروری بوده است، دروغ، ستم، ظلم، غیبت، ریا از صفات منفی انسانهاست، اما گاهی انسان‌ها از این صفات استفاده می‌کنند سفارش‌های متعددی از پیامبر و معصومین روایت شده که انسان‌ها باید جلوی خشم و غضب را بگیرند پیغمبر اسلام بسیار تاکید کردند که و به امت خود سفارش کردند جلوی خشم خود را بگیرید.
حجتدالاسلام راهداری گفت: زمانی که انسان بتواند خشم و غضب خود را کنترل کند خشنودی خداوند را به دنبال داشته و خداوند نعمت‌های خود را بر او افزون می‌کند و انسان میتواند از خشم خدا محفوظ بماند.
امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: دولت جدید آمریکا برنامه‌ای دارد که بتواند دولت کنونی عراق را برکنار کند و دولتی از کرد‌ها به روی کار بیاید، یکی دیگر از برنامه‌های آمریکا تشویق عربستان سعودی به تشکیل روابط بین دو دولت عراق و عربستان است.
وی گفت: این نقشه‌های شوم آمریکا در منطقه و این اهدافی که در سر دارند و با مذاکره با اسرائیل و عربستان و دست حمایت‌های کشور‌های اروپایی می‌خواهند نفوذ خود را در منطقه بیشتر کنند.
راهداری افزود: ۱۳ ابان سال ۱۳۵۷ لایحه کاپیتالاسیون و لانه جاسوسی آمریکا و حوادثی که در آن زمان رخ داد از جمله تبعید امام و شهادت جمعی از دانش اموزان باعث شد که ۱۳ ابان روز دانش اموز نامگذاری شود.
امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: فردا در روز راهپیمایی ۱۳ آبان باری دیگر همه مردم ایران در کنار دانش اموزآن با مشت‌های گره کرده بر دهان دشمنان اسلام و امریکا خواهیم زد.
وی گفت: نکته دیگر ۱۳ آبان این است که امام این روز را انقلاب دوم تعبیر کردند، زیرا تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان خط امام ذلت امریکا را نشان داد.
راهداری بیان کرد: نباید حرف‌های آمریکا را باور کنیم که امروزه میبینیم دولتمردان ما هم دیگر اعتمادی به کشور‌های مذاکره کننده ندارند، نکته بعد مبارزه با استکبار است که بسیاری صفت‌های منفی در آن‌ها وجود دارند که ما موظف هستیم در راهپیمایی ۱۳ ابان برای مبارزه با استکبار شرکت کنیم.

انتهای پیام/ی

در روز راهپیمایی ۱۳ آبان  مردم  با مشت‌های گره کرده، بر دهان دشمنان اسلام  خواهند زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار