امام جمعه نیمروز وضعیت مردم میانمار را وخیم توصیف کرد و گفت: حمایت از مسلمانان مظلوم میانمار که در هراس و وحشت زندگی می‌کنند وظیفه عموم مسلمانان جهان است.

حمایت از مسلمانان مظلوم میانمار وظیفه جهان اسلام استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام محمد راشکی امام جمعه نیمروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نیمروز اظهار داشت: ضروری است مردم با پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی از طریق هلال احمر به یاری مردم مظلوم و مسلمان میانمار بشتابند.

وی ادامه داد: با وجودی که این همه جنایات و ظلم علیه مسلمانان میانمار در مقابل چشم جهانیان انجام می‌شود، اما متاسفانه مجامع بین الملی در برابر آن‌ها سکوت اختیار کرده اند.

وی افزود: یزیدیان همیشه وجود دارند پس راه امام حسین (ع) باید ادامه داشته باشد تا روحیه ظلم ستیزی در میان مسلمانان و سایر آزادیخواهان جهان گسترش یابد.

امام جمعه نیمروز افزود: حادثه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) باعث شد محبت به اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) افزایش یابد و دل‌های بیشتری به محبت اهل بیت آمیخته شوند.

راشکی حادثه عاشورا را کلاس درس بزرگی برای بشر دانست و گفت: سرور و سالار شهیدان در این کلاس درس خیر خواهی، بصیرت، معرفت، وفا و ولایت مداری را به جهان و جهانیان آموختند.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید فهمیده تصریح کرد: این شهید بزرگوار با شهادت و فدارکاری خود نه تنها برای نوجوانان و جوانان ایرانی الگو هست بلکه برای تمامی مبارزانی که با سنین کم در فلسطین، لبنان، سوریه و عراق از حق دفاع می‌کنند اسوه است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار