نایب رئیس جبهه پیروان گفت: یکی از آثار شعار "مرگ بر آمریکا" این است که نسل جوان ما با بصیرت و بیداری لازم با آمریکا برخورد می‌کند.

بهترین راه مقابله با دشمنی آمریکا وحدت است/محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه چرا مردم ایران بعد از گذشت حدود 4 دهه از انقلاب اسلامی هنوز شعار "مرگ بر آمریکا" را سر می‌دهند، اظهار کرد: وقتی نمادی از حادثه‌ تاریخی را حفظ می‌کنیم، این نماد موجب می‌شود واقعیت‌های تاریخ برای نسل‌های بعدی تحریف نشود.

وی ادامه داد: بزرگداشت 13 آبان و شعار "مرگ بر آمریکا" که مردم سر می‌دهند، یادآور جنایاتی است که آمریکایی‌ها در مقاطع مختلف در ایران انجام دادند.

کوهکن اضافه کرد: آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است باید برای جوانان حوادث تاریخی را بازگو کنیم تا آنان بدانند توطئه‌های آمریکا علیه این ملت تمامی ندارد، یکی از آثار شعار "مرگ بر آمریکا" این است که نسل جوان ما با بصیرت و بیداری لازم با قضیه آمریکا برخورد می‌کند.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: آمریکایی‌ها در منطقه منافع زیادی می‌بردند و ملت‌ها را تحت استعمار خود قرار داده بودند اما انقلاب اسلامی و گفتمان آن موجب شد تا ملت‌های منطقه بیدار شوند و زیر بار ستم آمریکا نروند.

وی بهترین راه مقابله با دشمنی‌های آمریکا را حفظ وحدت، یکپارچگی در داخل دانست و خاطر نشان کرد: باید آگاه باشیم که دشمنان خیرخواه ما نیستند و در بخش اقتصادی نباید به دشمن امید داشت، بلکه در مسیر اقتصادی مقاومتی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار