قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان در حکمی بهروز ارباب شیرانی را به سمت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان منصوب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان طی حکمی بهروز ارباب شیرانی را به سمت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان منصوب کرد.

در متن حکم نوروزی خطاب به ارباب شیرانی آمده است: پیشرفت روزافزون و رشد فزاینده شهر در جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان، لزوم استفاده از علوم و فناوری‌های نوین در عرصه‌های مختلف برنامه‌ریزی، اصلی مهم در جهت دستیابی به چشم‌اندازها و اهداف هر جامعه و سازمان و سرمایه‌های انسانی بزرگ‌ترین و ارزشمندترین سرمایه‌ها در نیل به آن اهداف است؛ در این راستا با عنایت به سوابق ارزنده علمی و پژوهشی و کارنامه وزین جنابعالی در عرصه‌ها و موقعیت‌های مختلف، به موجب این حکم به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منصوب می‌شوید.

شهردار اصفهان در پایان آورده است: با اتکال به خداوند متعال و با رعایت تقوای الهی، همکاری و هماهنگی لازم و همچنین با بهره‌گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و اجرای دقیق و به‌موقع قوانین و مقررات، در راستای نیل به اهداف بلند شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان همت خویش را بکار گیرید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار