مقدم اظهار داشت: اروپایی‌ها بارها ثابت کردند که در عمل با سیاست‌های وال استریت و کاخ سفید، همسو هستند.

اروپائیان ثابت کردند با سیاست‌های کاخ سفید، همسو هستند

مقدم، دبیر دفتر تحکیم وحدت دانشگاه الزهرا در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اقدام دونالد ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در تحریمی موسوم به کاتسا علاوه بر توهین به ملت ایران، در واقع نوعی خودتحریمی آمریکا هم بود چرا که اگر باز هم ملوانان آمریکایی برحسب تصادف همچون گذشته توسط نیروهای سپاه دستگیر شوند، طبق قوانین بین‌المللی ایالات متحده آمریکا نمی‌تواند با سپاه پاسداران مذاکره‌ای مبنی بر آزادی اسرا داشته باشد زیرا او قبلا سپاه را تروریست خوانده و مذاکره با تروریست‌ها از نظر حقوق بین‌المللی که آمریکا وضع کرده نباید انجام شود.

مذاکره و سازش با اروپایی‌ها به نفع ایران نیست

وی با بیان اینکه با توجه به نقض‌ مکرر برجام گفت: که تحت هیچ شرایطی مذاکره با اروپایی‌ها راه حل این بحران نخواهد بود. اروپائیان بارها ثابت کردند که در عمل با سیاست‌های وال استریت و کاخ سفید، همسو هستند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت دانشگاه الزهرا در خصوص روز 13 آبان خاطرنشان کرد: این روز که به روز استکبار ستیزی شهره است بیانگر خط مشی امام خمینی(ره) در سیاست‌خارجه و مواجهه با ایالات متحده است. بنابراین این راهپیمایی‌ها که بر محوریت آمریکا‌ستیزی تاکید دارند، باید پرشور برگزار شوند.

اقدامات هوشمندانه سردار سلیمانی موجب تقویت باور «ما می‌توانیم» شد

آنچه مسلم است مردم ایران روحیه حماسی‌ دارند و اقدامات ضربتی و هوشمندانه سردار سلیمانی در میدان نبرد و در مواجهه مستقیم با اعمال شیطان بزرگ، موجب تقویت باور «ما میتوانیم» بوده است و اگر کسی کمی با تاریخ جهان و اسناد منتشر شده ایالات متحده آشنایی داشته باشد متوجه این موضوع خواهد شد که پروژه خاورمیانه جدید با درایت و توانمندی سردار سلیمانی در منطقه غرب آسیا(خاورمیانه) شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.