همزمان با پیاده روی عظیم زائران کربلا ویژه برنامه بدرقه زائران اربعین حسینی در شهرستان شوط برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ویژه برنامه بدرقه زائران اربعین حسینی در شهرستان شوط صبح امروز با حضور پرشور محبان سیدالشهدا (ع) و مسئولین ادارات و سازمان‌ها و با سخنرانی امام جمعه و مداحی مداحان اهل بیت (ع) در این شهرستان برگزار گردید.
با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی خیل عظیم زائران این شهرستان با یکدیگر هم قدم شدند تا با پای پیاده به یاد اولین زیارت جانسوز حضرت زینب کبری (س) به سمت کربلای حسین (ع) حرکت کنند و حقیقتی بی نظیر از جاذبه بی انتهای عشق به امام حسین (ع) را بر صفحات تاریخ رقم بزنند و بی شک شهادت حسین (ع) حرارتی در دل‌ها ایجاد کرده که هرگز خاموش نخواهد شد.
در این مراسم حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان شوط ضمن بیان فضیلت‌های زیارت سیدالشهدا (ع) با تاکید بر اصل معرفت داشتن نسبت به امام معصوم توسط زائران، نکات ضروری سفر، مسائل امنیتی و ارتباطی در کشور عراق و آداب زیارت قبور مطهر ائمه اطهار (ع) را برای زائران تشریح کردند.
ویژه برنامه بدرقه زائران حسینی در شهرستان شوط با استقبال بی نظیر مردم در مسجد جامع این شهرستان آغاز و تعداد ۱۰۵ نفر زائر حسینی عازم سفر کربلا شدند.
زائران و عاشقان دلسوخته حسینی ضمن حمل پرچم متبرک منسوب به حرم مطهرحضرت سیدالشهدا (ع) با پیاده روی نمادین به سوی میدان امام حسین (ع) و حضور در مزار شهدای این شهرستان جان و دلهایشان را با عطر یاد شهیدان معطر نموده هرکدام با به همراه داشتن عکسی از شهدای شهرستان قدم در راه کرب و بلای حسین (ع) نهادند.

انتهای پیام//م.ن

 ۱۰۵ نفر زائر حسینی در شهرستان شوط عازم کربلا شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.