راه اندازی ایستگاه پلیس؛

راه اندازی چهار ایستگاه پلیس در مسیر تردد زائران اربعین در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر از راه‌اندازی چهار ایستگاه پلیس در مسیر تردد زائران اربعین در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفر عبدالوندفرمانده انتظامی پلدختر اظهار داشت:از ورودی تا انتهای حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر این ایستگاه‌های پلیس راه اندازی شده و مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: ایستگاه‌های پلیس برای خدمات دهی انتظامی وراهنمایی زائران اربعین حسینی (ع) و تسهیل در ترافیک جاده‌ای مستقر و در حال انجام وظیفه می‌باشند.

فرماندهی انتظامی پلدختر گفت:اتباع خارجی وافاغنه که فاقدمجوز قانونی باشند از عبور آنان جهت ورود به مرز مهران جلوگیری می‌شود و به استان خوزستان دلالت داده می‌شوند.

علی محمدی فرماندهی انتظامی دره‌شهر در این بازدید ضمن تقدیر از تعامل و حسن همکاری عبدالوند فرمانده انتظامی پل‌دختر اظهار داشت: با توجه به این که اشباع شدن احتمالی مرز مهران از ورود زائران وجود دارد انتظار می‌رود درصورت نیاز به اقدامات تاخیری فرمانده و پرسنل انتظامی پلدختر نسبت به ساماندهی زائران اقدامات لازم را به عمل آورند.

فرمانده انتظامی دره‌شهر با بیان این که داشتن گذرنامه و ویزا برای کسانی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند یکی از ضروریات است افزود: نیروی انتظامی به هیچ وجه به زائرانی که فاقد روادید و گذرنامه هستند اجازه خروج از مرز را نمی‌دهند و به همراه داشتن مدارک قانونی الزامی است.

انتهای پیام/م

 چهار ایستگاه پلیس در مسیر تردد زائران اربعین در پلدخترراه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.