مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان کرمان بر اساس عملکرد و شرح وظایف ذاتی در زمینه ارائه خدمات مددکاری و مشاوره، این بار به کمک خانواده های زندانیان می آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرگرد حجت امامعلی نژاد، رییس مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در خانواده های که سرپرست به علت ارتکاب  جرم  روانه زندان می شود این مرکز برای جلوگیری از افسردگی و سایر آسیب های روانی به دیگر اعضای خانواده به ویژه فرزندان، ارائه خدمات مددکاری و مشاوره را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: از طرفی، از آنجایی که سرپرستی خانواده از حمایت عاطفی خانواده و یا بالعکس برخوردار نیست اینجاست که مرکز مشاوره این خلاء را پر می کند و  باعث ایجاد رابطه عاطفی ما بین دیگر اعضای خانواده می‌شود.

سرگرد امامعلی نژاد، به خدمات مددکاری ارائه شده از سوی این مرکز اشاره و تصریح کرد: بیشتر این خدمات به منظور حمایت از خانواده‌های زندانیان صورت می گیرد، حتی با اعزام کارشناس به جلسات دادگاه به عنوان مشاوره خانواده از خانواده ها حمایت می شود و بدین ترتیب سبب ایجاد روابط عاطفی مناسب در خانواده می‌شود که خود این عامل، کاهش افسردگی در خانواده ها و کاهش آمار جرم و جنایت در جامعه را به دنبال دارد.

وی یادآور شد: هم اکنون سیستم جامعه پذیرش این مرکز به صورت مکانیزه و رایانه ای نیز خدمات ارائه می دهد که شهروندان می توانند به منظور بهره مندی از این خدمات از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ با شماره تلفن های ۳۲۷۱۸۹۳۷، ۲۱۸۳۱۵۸، ۳۲۷۳۵۸۶۴تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب

مرکز مشاوره به کمک خانواده های زندانیان می آید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.