معاون فرماندارچادگان گفت: تاکنون ویزای 500 نفر از سوی دفتر حج و زیارت شهرستان چادگان صادرشده واعزام شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کوروش موگوئی امروز در جلسه ستاد اربعین شهرستان چادگان اظهار داشت: مسئوولان کمیته‌های مربوطه  هماهنگی لازم در خصوص برنامه‌ریزی برنامه‌های اربعین و جلب مشارکت‌های مردمی و اعزام زائران را به نحو مناسب فراهم کنند.

وی گفت: بیش از 700 نفر داوطلب حضور در راهپیمایی اربعین حسینی به سوی کربلا در شهرستان چادگان ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون ویزای 500 نفر از سوی دفتر حج و زیارت شهرستان چادگان صادرشده و اعزام شدند.

وی بیان داشت: گردهمایی عظیم اربعین حسینی هویت مهمی برای شیعیان به شمار می‌رود که باید از این فرصت معنوی به درستی استفاده کرد.

موگوئی افزود: پیاده‌رویی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان با برنامه‌ریزی هر ساله عازم زیارت امامزاده عبدالله زید ابن حسنی می‌شوند که امسال نیز با همکاری کلیه ادارات این پیاده‌روی باشکوه‌تر از سال گذشته در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: سال گذشته بیش از 7 هزار نفر از روستاهای بخش مرکزی و شهر چادگان در پیاده‌رویی شرکت کردند که امسال پیش‌بینی می‌شود این تعداد به بیش از 10 هزار نفر برسد.

وی گفت: در روز اربعین پیاده‌رویی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان از روستاهای قرقر، علی عرب، معروف آباد، انالوجه، گشنیزجان و شهر چادگان به سوی امامزاده عبدالله زید ابن حسنی شهر زیارتی رزوه حرکت می‌کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام‌جمعه چادگان گفت: زیارت اربعین یکی از مهم‌ترین موضوعات و آثار در زمینه فرهنگ‌سازی است که هر ساله بر تعداد شرکت‌کنندگان افزوده می‌شود.

وی گفت: اربعین حسینی سرمایه بزرگی است که وهابیت سعی زیادی در کم‌رنگ کردن آن دارد اما دشمنان اسلام بدانند این حرکت عظیم و میلیونی شبیه یک معجزه است که هر سال باشکوه‌تر انجام می‌شود.

 هماهنگی جذب مشارکت‌های مردمی، هماهنگی اسکان و اعزام زائر در اربعین حسینی و پیاده‌رویی روز اربعین به سوی شهر رزوه توسط ستاد اربعین شهرستان چادگان انجام می‌گیرد.

 

انتهای پیام/م

 

ثبت نام  بیش از 700 نفر داوطلب چادگانی برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی به سوی کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.