مدیر‌کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: سهمیه این کمیته برای شرکت در راهپیمایی اربعین امسال ۲ هزار و ۸۰۰ نفر است که مددجویان می‌توانند از این سهمیه استفاده کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رضا شیران  با بیان اینکه کمیته امداد به‌منظور فراهم کردن بستر مناسب برای حضور محرومان در پیاده‌روی اربعین امسال آماده جمع‌آوری کمک‌های خیران است، اظهار داشت:  این نهاد به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت عظیم و معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی هرساله زمینه حضور حداکثری مددجویان را به کربلای معلی فراهم می‌کند.

وی از استقبال و درخواست بسیاری از مددجویان برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی امسال خبر داد و افزود: خیران نیک اندیش و نیکوکار  می‌توانند با کمک‌های خود زمینه حضور حداکثری مددجویان و محرومان را برای شرکت در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی فراهم کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه 850نفر از مددجویان سال گذشته در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کردند، بیان کرد: بیش از 130میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی دریافت شد و امسال هم این نهاد به‌منظور فراهم کردن بستر مناسب حضور محرومان در پیاده‌روی اربعین آماده جمع‌آوری کمک‌های خیران است.

وی با اشاره به‌ ضرورت مشارکت مردم خیر استان برای حضور نیازمندان در اماکن زیارتی، گفت: امسال در ماه‌های محرم و صفر در صورت مشارکت خیران نیک‌اندیش پیش بینی می‌شود که زمینه حضور  2 هزار و 800 زوار به کربلای معلی فراهم شود.

 

انتهای پیام/م 

 

راهپیمایی اربعین مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.