جانشین فرمانده انتظامی کردستان از توقیف یک تریلر ترانزیتی حامل قطعات و لوازم خودرو قاچاق که قصد خروج از مرز باشماق شهرستان مریوان را داشت، خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آژنگ جانشین فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی یک تریلر ترانزیتی حامل قطعات لوازم خودرو و موتورخودرو مستعمل که از یکی از بنادر جنوبی کشور به مقصد مرز باشماق مریوان بارگیری شده بود شناسایی و متوقف کردند.

وی گفت: در بررسی به عمل آمده، مشخص شد که مدارک مربوط به فرش بوده و بار خودرو با بارنامه همخوانی ندارد که در این راستا با هماهنگی مقام قضائی از خودرو مذکور بازرسی و موارد خلاف، مشخص و محرز شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مذکور تعداد 239 قطعه شامل موتور خودرو مستعمل، اکسل، اجزا و قطعات خودرو و لاستیک فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سرهنگ آژنگ با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه پنج میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: با تشکیل پرونده قضائی، متهم برای انجام مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/

توقیف  محموله قاچاق در مرز باشماق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.