دومین ماراتن مسابقات فرهنگی ـ امدادی رفاقت مهر که در بخش برادران به میزبانی کرمان برگزار شد با معرفی استان های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی ـ امدادی رفاقت مهر در بخش برادارن با حضور 460 نفر از اعضای تیم های برتر مرحله استانی در محل پایگاه پشتیبانی و امدادی جنوب شرق جمعیت هلال احمر استان و اردوگاه سعادت برگزار شد.

این مسابقات در رشته های زبان انگلیسی، کمک های اولیه، اسکان اضطراری، حمل مصدوم با حضور اعضای کانون های دانشجویی، جوانان، طلاب، روستایی، عشایری که دوره های آموزشی را گذرانده و حداقل یک سال از شروع عضویت آنان گذشته باشد، برگزار شد.

در پایان این رقابت ها در رشته ی زبان انگلیسی، استان های لرستان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته ی اسکان اضطراری نیز آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته ی حمل مصدوم هم استان های تهران، بوشهر و همدان مقام های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

در کمک های اولیه نیز اصفهان اول شد و  استان های سمنان و اردبیل عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

جام بشر دوستانه هم به استان فارس تعلق گرفت.

همچنین در مراسم اختتامیه از نفرات برتر مسابقات فرهنگی آیات قرآن موضوعی و کتابخوانی فرهنگ عاشورایی با اهدا جوایزی تجلیل شد.

مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی ـ امدادی رفاقت مهر در بخش برادارن از ۶  تا ۱۰ آبان جاری در محل پایگاه پشتیبانی و امدادی جنوب شرق جمعیت هلال احمر استان و اردوگاه سعادت برگزار شد.

انتهای پیام/ب

بیست و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی ـ امدادی رفاقت مهر در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار