کرمان میزبان رفاقت مهر

دومین ماراتن بیست و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی، امدادی رفاقت مهر برادران به میزبانی استان کرمان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از دور دوم پذیرش 460 نفر از اعضای تیم های برتر مرحله استانی در بیست و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر ویژه برادران به میزبانی استان کرمان

رضا فلاح با اشاره به شعار مسابقات رفاقت مهر «جوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشردوستی» افزود: مسابقات سراسری رفاقت مهر از فعالیت های آموزشی و تربیتی تاثیرگذار سازمان است که با استقبال ویژه از سوی اعضای جوانان مورد توجه قرار گرفته است.

فلاح بیان کرد: مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر در دوره برادارن از تاریخ ۶ لغایت ۱۰ آبان ماه سال جاری در محل پایگاه پشتیبانی و امدادی جنوب شرق جمعیت هلال احمر استان و اردوگاه سعادت برگزار می شود.

وی گفت؛ این مسابقات با حضور اعضای کانون های دانشجویی، جوانان، طلاب، روستایی، عشایری که دوره های آموزشی را گذرانده و حداقل یک سال از شروع عضویت آنان گذشته باشد برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته های فرهنگی، امدادی برگزار می شود، افزود: رشته های زبان انگلیسی، کمک های اولیه، اسکان اضطراری، حمل مصدوم از برنامه های اصلی در این مسابقات است.

 مسابقات فرهنگی آیات قرآن موضوعی و کتابخوانی فرهنگ عاشورایی در بیست و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی، امدادی رفاقت مهر از برنامه های ویژه این دوره از رقابت ها است.
انتهای پیام/ی

آغازدومین ماراتن  رفاقت مهر در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.