شمار قربانیان حمله جنگنده‌های رژیم سعودی به استان الجوف یمن به شش نفر رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، شمار قربانیان حمله جنگنده‌های رژیم سعودی به دو دستگاه کامیون مواد غذایی در استان الجوف یمن به شش نفر رسید و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های سعودی خانه‌های شهروندان یمنی را در روستای رماد در استان نهم بمباران کردند که شماری کشته یا زخمی شدند.

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز به این جنایات پاسخ دادند و مواضع ارتش سعودی را در نجران و جیزان و عسیر در جنوب عربستان گلوله باران کردند و علیه مواضع مزدوران سعودی در جوف و تعز نیز عملیات نظامی انجام دادند.

گزارشگر العالم در گزارشی با اشاره به تصاویر کامیون‌های هدف قرار گرفته در استان الجوف گفت: این کامیون‌ها حامل مواد غذایی بودند تا مردم را از خطر گرسنگی نجات دهند که سازمان ملل متحد از آن سخن می‌گوید و شماری هم کشته یا زخمی شدند که اجساد آنان تکه تکه شده است.

گزارشگر با اشاره به تصاویر بمباران منطقه بقلان در شهرستان بنی مطر در استان صنعا و برخی مناطق در استان حجه و شهرستان کتاف در صعده و مواضع نیرو‌های یمنی در مواضع شرفه و شبکه و کوه علب در استان نجران گفت: نیرو‌های یمنی نیز در نجران و جیزان و عسیر پاسخ دادند و آنان را گلوله باران کردند و عربستان به کشته یا زخمی شدن چهار نفر از سربازانش اعتراف کرد.

گزارشگر گفت: مزدوران سعودی نیز در استان‌های الجوف و تعز و شبوه هدف قرار گرفتند و شماری از آنان کشته یا زخمی شدند.

 

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار