فیلم کوتاه داستانی «شکلات» در بخش رقابتی چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد پذیرفته شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ فیلم کوتاه داستانی «شکلات»به کارگردانی «مهدی حیدری» از حوزه هنری آذربایجان غربی بعد از کسب عنوان بهترین فیلم جشنواره بین المللی زیر و پلاس روسیه در بخش رقابتی چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم «رشد» پذیرفته شد.

در این دوره از جشنواره بین المللی فیلم رشد علاوه بر فیلم داستانی شکلات از حوزه هنری آذربایجان غربی ،39 عنوان فیلم از 18 کشور جهان از جمله سوئیس ، فرانسه ، نروژ، اسپانیا، آلمان، ژاپن ، استرالیا و روسیه در بخش فیلمهای داستانی کوتاه حضور دارند و جهت کسب رتبه های برتر جشنواره به رقابت با یکدیگر می پردازند.

شکلات از تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان غربی است و داستان پسری نوجوان را در یک روستا به تصویر کشیده اشت که برای بدست آوردن هدیه شکلات ، از دست یک پیرزن خودش را به شکل نمایشی هر روز به زمین می زند و گریه می کند.

این فیلم کوتاه داستانی سال گذشته به نویسندگی و کارگردانی مهدی حیدری در مدت 15 دقیقه در روستای ولدیان خوی تصویربرداری شده است و از تولیدات موفق حوزه هنری آذربایجان غربی طی سالیان اخیر می باشد.

کسب عنوان بهترین فیلم خارجی بخش داستانی جشنواره بین المللی زیروپلاس روسیه ، حضور در بخش رقابتی جشنواره بین المللی جهان کودک بمبئی هندوستان و جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان دهلی نو هندوستان از افتخارات کسب شده فیلم شکلات تا به امروز است.

انتهای پیام/ح

فیلم شکلات به بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم رشد راه یافت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.