هفتمین دوره المپیاد سراسری کشتی آزاد کارکنان سازمان تامین اجتماعی به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با معرفی تیم ها و نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،هفتمین دوره المپیاد سراسری کشتی آزاد کارکنان سازمان تامین اجتماعی به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با معرفی تیم ها و نفرات برتر پایان یافت .
در پایان این مسابقات ، تیم های تامین اجتماعی مازندران، لرستان و کردستان عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و تیم های همدان، اصفهان و مرکزی نیز صاحب عنوان های سون تا ششم شدند .
نفرات برتر وزن های هشت گانه المپیاد سراسری کشتی در وزن ۵۷ کیلوگرم علی مرادی از آذربایجان غربی ،حسین کاویانی از فارس ،احمد مرادی از لرستان و احمد نادری محمودیان از استان مرکزیاول تا چهارم شدند.

در وزن ۶۱کیلوگرمنیز مسعود پیرخفری از کردستان، محمدرضا قنبری از همدان، علیرضا اسلامی از گلستان و اسماعیل جهانگیری از استان مرکزی مقام های برتر را کسب کردند.

در وزن ۶۵کیلوگرم محمدفرشید حسین پناهی از کردستان، عزیز رشیدی از آذربایجان غربی ، محمدتقی ساربان از اصفهان و محسن خدادادی از مازندران اول تا چهارم شدند.

در وزن ۷۰کیلوگرم نیز مرتضی میرمحمدی از زنجان ، موسی شعبان نیا از گیلان ، پرویز سیاه سنگی از مازندران و محمود رهنما از اصفهان پیروز شدند.

در وزن ۷۴کیلوگرم حسین معتکف از مازندران ، محمد سپهونداز لرستان ،مهدی اسدی از زنجان و رضا رنجبری از همدان مقام برتر را کسب کردند.

همچنین در وزن ۸۶کیلوگرم اباذر باقری از مازندران ، اسماعیل رشیدی از کردستان ، اکبر مقصودی از تهران و حسین ساری مقدم از گلستان اول تا چهارم شدند.

در وزن ۹۷کیلوگرم محسن فولادونداز لرستان، عسکر ممی زاده از آذربایجان شرقی، سیدیاسرمظاهری از کهگیلویه و بویراحمد و مجید غریبی از تهران به مقم برتر دست یافتند.

همچنین در وزن ۱۲۵کیلوگرم محمد گرجی از مازندران، فرداد فریدی از کردستان، انوش رحمانی از لرستان و محسن باقری از استان مرکزی مقام سوم تا چهارم را کسب کردند.

انتهای پیام/غ

 معرفی مقام های برتر  المپیاد سراسری کشتی آزاد کارکنان سازمان تامین اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.