مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال در مجموع امسال 80 کیلومتر بزرگراه در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به افتتاح 40 کیلومتر بزرگراه در سطح استان در سال جاری، گفت: هم اکنون نیز شاهد افتتاح 20 کیلومتر دیگر بزرگراه در سطح استان هستیم.

وی افزود: از این میزان 10.5 کیلومتر شامل قطعه چهارم بزرگراه کربلا است که با بهره‌برداری از آن تمام مسیر بزرگراه کربلا از کنگاور به سمت سرپل‌ذهاب بصورت بزرگراه تکمیل می‌شود.

شریفی بیان کرد: همچنین هشت کیلومتر از این مسیر بخشی از پروژه بزرگراه اسلام آبادغرب-پل دختر است که مهم‌ترین و پرترددترین محور استان در بحث ترانزیت و مسافر محسوب می‌شود این محور به طول 25 کیلومتر است که تاکنون 15 کیلومتر آن زیر بار رفته و امسال 16 میلیارد تومان در این محور هزینه شده است و تا سال آینده این محور تکمیل می‌شود.

وی افزود: همچنین سه کیلومتر از 20 کیلومتر بزرگراهی که افتتاح شد بخشی از پروژه بزرگراهی مرز بازرگان-بندرامام خمینی (ره) است در مجموع با بهره‌برداری از این 20 کیلومتر، امسال تاکنون 60 کیلومتر بزرگراه افتتاح شده که قول می‌دهیم تا پایان سال نیز 20 کیلومتر دیگر بزرگراه در کرمانشاه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ز

افتتاح 40 کیلومتر بزرگراه در سطح استان در سال جاری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.