دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: طی دو عملیات جداگانه در روزهای گذشته ۲۸ و ۲۲ کیلوگرم هروئین در سطح استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: در روزهای گذشته طی دو عملیات جداگانه ۲۸ و ۲۲ کیلوگرم هروئین در سطح استان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون آمار کشف مواد مخدر به خصوص در حوزه صنعتی و مواد روان‌گردان در سطح استان رو به رشد بوده و دستگاه قضایی استان در این زمینه هماهنگی ویژه‌ای با پلیس مبارزه با مواد مخدر داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اینکه برخورد با عاملان توزیع مواد مخدر در استان با جدیت تمام ادامه دارد تصریح کرد: مواد مخدر مبدأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است و برخورد ما با عاملان این معضل قاطعانه و بدون اعمال تخفیف است.

عتباتی ادامه داد: در روزهای گذشته ۲ نفر نیز به جرم فعالیت‌های غیرقانونی در فضای مجازی از جمله تبلیغ علیه نظام، ترویج فساد و توهین به مقدسات دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

وی با اشاره به رصد فعالیت‌های فضای مجازی توسط پلیس فتا گفت: هر فعالیت غیرقانونی از سوی اشخاص و گروه‌های معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی با پاسخ قاطع دستگاه اطلاعاتی و قضایی مواجه خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

کشف مواد مخدر در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.